Måndagsmys

För visst är det måndag? Blir ju lätt lite dagvill när man jobbar oregelbundet. Men jo, måndag är det och jag har inte gjort nånting alls, som vanligt alltså. Har varit ute en sväng med mannen och inspekterat bilen =) Den är jättefin!
Insåg nu på kvällen att jag borde ha gått och handlat mjölk, så jag inte behöver bli besviken på mig själv imorgon när det är kaffedags... Så det var bara att sätta på sig skorna och masa sig ut. Hade tänkt nöja mig med att bara gå över vägen till macken, men blev en tur upp för backen till centrum. Väl där så fastnade tankarna på glass (en akilleshäl för mig...) men valde att testa nått annat:


Stod inget pris vid frysboxen, och kan nog säga att om jag vetat vad den kostade hade den inte fått följa med hem... Men hem kom den och nu jag har smakat. Men jag blev tyvärr inte imponerad. Smakade okej men ingen ny favorit.
Nu ligger jag i soffan och gäspar. Kanske dags för sängen snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0