Träning x2 + fika i centrum

Igår kväll blev det till att ställa klockan så jag kom upp imorse. Men det var knappt att jag tog mig ur sängen, träningsvärken är BRUTAL efter torsdagens boxpass! Men jag lät inte detta stoppa mig denna morgon då jag stolpade iväg till simhallen för gruppträning. Idag blev det först massa dansande på sh'bam passet vilket följdes av ännu mera svettande på ett 55min styrkepass. Var första gången jag gick på styrkepass, jobbigt som f*n men verkar vara effektivt! Träningsvärken gjorde det hela aningen jobbigare, men det var bara bita ihop och härda ut. Känner mig otroligt nöjd nu när jag ligger här hemma i soffan och slappar (med gott samvete!).Senare blev blev det en tur till centrum för en fika med Mimmi och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0