Skrev precis ett inlägg men tryckte på fel knapp :-(

Grrr va irriterande! Hade precis skrivit klart när jag såklart kom åt fel knapp. Så nu blir det samma inlägg fast i kortare version....
Haft tvättstugan ikväll och tvättat mest lakan och handdukar. Så nu ligger jag till sängs i nytvättade lakan och myser och tycker att det är riktig vardagslyx. Vi hade tvättstugan i söndags och tvättade kläder fast i ärlighetens namn så tog R hand om det mesta!

Har inte sp många dagar kvar på jobbet nu. Skulle egentligen jobba min sista dag på torsdag (sista februari) men kommer nog bli så att jag jobbar på fredag också. Jobb är ju pengar och pengar är ju pengar. På måndag börjar utbildningen på nya jobbet. Spännande!

Imorgon bli det till att prova ett corepass för första gången! Detta kommer följas av vattengympa. Får sällskap av Mimmi och kanske mamma :-D

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0