Så var det söndag igen

Började morgonen med lite frukost och dn, detta följdes av en promenad till simhallen och ett galet jobbigt vattengympapass. Jag tyckte verkligen att jag kände igen instruktören och tänkte att vi kanske hade gått i samma klass på gymnasiet (det året jag gick innan jag hoppade av) men var inte säker. Men när jag skulle gå upp till duschen gick jag förbi henne och hon undrade om det inte var så att vi gått på Blackeberg tillsammans! Ibland är världen liten! Jag vet att jag är bra på att komma ihåg ansikten och är inte förvånad över att jag känner igen folk. Men den här tjejen (som jag var klasskamrat men inte kompis med) har inte sett mig på nästan 14 år! Efter vattengympan blev det ett litet mellanmål Till middag gjorde jag cannelloni med lax, här kommer massa bilder från matlagningen Kände mig lite baksugen så här på kvällen så slängde ihop en kaka till kvällsteet. Hittade ett spännande recept på en kaka med kanel och valnötter. Riktigt god kan jag säga! Hoppas att ni alla haft en bra helg och att eran vecka blir fylld av glädje :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0