Lite besviken

Min träningskompis var tyvärr tvungen att ställa in boxpasset imorgon. Jag som verkligen såg fram emot det =( Men det är som det är. Bokade in ett core- och ett danspass istället, för det "vågar" jag gå på själv. Men får se om det bli båda eller bara latinsk dans.

Annars så har jag, mamma och Mimmi gått på ett corepass och vattengympa ikväll, vi har varit så duktiga så!

Händer inte så mycket annat i mitt liv än att jag sover, äter, tränar och jobbar. Men funderar på om jag inte ska åka in till t-centralen efter jobbet och delta i en demonstration mot REVA. Och på söndag ska vi till kusin vitamin som fyller 20 år.

Men nu är det dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0