Känns som fredag idag...

Vilket kan ha att göra med att jag egentligen skulle ha tagit helg redan i dag. Men nu blir det en dags jobb till istället.
Idag blev det lite avslutningsfika med tårta, en underbart god pavlova som kock Martin slängt ihop
 
 Måste säga att det faktum att solen har skinit så pass mycket idag att det nästan tog sig hela vägen in till mig på jobbet värmde i själen
Var ju till och med sol kvar ute när jag skulle åka hem!
Fick en rolig liten teckning idag. En trogen kund som ritade ett litet självporträtt till mig, så jag aldrig skulle glömma honom nu när våra vägar ska skiljas åt. Så här glad gör du mig sa han :P Som tur va ser gubben (mannen i fråga är förvisso bara ett år äldre än mig) ganska glad ut!
 
Efter jobbet träffade jag mamma som bjöd på namnsdagsmiddag. För jag har ju namnsdag idag, Maria, grattis till mig!
 
Min bästaste underbaraste mamma mu köpte dessutom en present till mig, en kombinerad namnsdagspresent och "jagharnåttmittförstaviktmål" present typ =) Ett nytt nattlinne, som är HELT underbart. Satte på mig det direkt när jag kom hem nästan
 
Nu ska jag göra en kopp te och jag funderar faktiskt på om jag inte ska krypa ner under täcket och läsa lite.... mmm, så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0