Fika idag igen!

Mamma och jag var på vattengympa idag och gick sen och fikade. Vi delade på en väldigt god macka med varmrökt lax.




Igår var jag (och mamma, Mimmi och Johanna) på den nyöppnade affären presenTErian (tror att det är så den heter) i centrum. Den har legat borta i Jakobsberg förut men flyttade hit och öppnade på alla hjärtans dag. Riktigt trevlig butik med lite heminredning, kökssaker, te, ljus, servetter med mera. Jag fyndade rejält och köpte två bakformar i silikon, servetter och två olika tesorter för under 150kronor.


Anledningen till att jag köpte två likadana formar är att jag fick en idé om att baka tårtbottnar. Och formarna är inte så djupa, så kommer bli enklare och bättre med två tror jag!

Nu är det snart ny vecka. Min sista på lunchrestaurangen där jag typ jobbat det senaste året. Den här veckan blir det till att prova två nya gruppträningar. Imorgon blir det latinsk dans och på onsdag core. Spännande! Goppas att ni alla haft en bra helg. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0