Tårttävling på jobbet

Igår hade vi tårttävling på jobbet. Ungdomarna fick bilda 2 lag och produecera en varsin tårta. Sen så fick alla smaka och rösta!
 
I oktober så ska jag, mamma och en kompis till oss båda går på musikal!
Vi ska gå och se Jesus Christ Superstar. Kan ju utan problem räkna de musikaler jag varit på  mitt liv på en hand. När jag gick i mellanstadiet så var vi med klassen på en uppsättning av Fame. Såg Kristina från Duvemåla med mamma hennes ex och hans familj. Och sist med inte minst så var jag och såg Chess för ett par år sedan. Fick biljetterna gratis samma dag!
Ser fram emot oktober!
 
Annars så längtar jag lite efter att gå ut nu på morgonen. Solen skiner och termometern visar att det är lite kyligt (7grader). Jag har köpt en ny hatt som jag vill använda, men jag tror att det fortfarande är för varmt... Men, snart så är det dags för hattar och mössor igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0