Har äntligen tagit mig till blodbussen!

Såg hur den stod så fint parkerad här i centrum redan imorse när jag skulle till jobbet. Och nu innan kvälls jobbet så vågade jag mig faktiskt in! Sen så fick jag ju inte ge blod så här första gången utan svara på ett gäng frågor och lämna 2rör med blodprover. Men om typ en månad när provsvaren kommit så ska jag kunna lämna =)

Har tagit mig allt för många år att få arslet ur, men hoppas att jag kan inspirera nån mer!
http://geblod.nu/
 
Annars så har jag lyckats klämma mig på jobbet idag. Sjuuuukt jobbigt
Är ringfingret på högerhanden som fick sig en törn. Men det har ju svullnat långt in så även de andra fingrarna får problem. Inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0