Com hem flyttar servrar och utför arbeten

Vilket leder till att man inte har kunnat kolla på tv och haft störningar i nätet och telefonen av och till. Skoj! INTE!!!
Men nu hoppas jag på att dom äntligen är färdiga. Jag har spenderat 10minuter nu på morgonen med att försöka komma på hur jag gör en ny kanalsökning på tv:n. Vi har en sån där modul som man sätter i digitaltvkortet och som sen sätts direkt i tv:n. Väldigt smidigt faktiskt. Men så här på morgonen så är jag inte supersmart så det ville inte alls funka som jag ville. Men, nu så har vi bild igen. Lagom tills jag ska till jobbet typ.
 
Det här blev ju ett otroligt tråkigt inlägg, men det är allt jag har att bjuda på just nu.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0