Bilder från Kamelridningen (aka dromedarridning) ;P

 







Jag kan villigt erkänna att jag inte preis var lugn och avspänd. Speciellt jobbigt blev det när jag hamnade en bra bit bredvid alla andra och killen som höll i min dromedar lämnade över snöret till mig och gick iväg för att prata med våran guid som var 20m bort (hon var den enda som var i närheten av mig alls just då). Fatta paniken! Det gick ju så klart bra, och det var en väldigt rolig upplevelse. Välinvesterade pengar. Kostade runt 75kr för en 45-50minuters tur i utkanten av öknen!
 
Nu måste jag iväg till jobbet. Vi har varit lite ont om personal hela veckan så det ska bli skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0