Mamma säger att det gått lite väl lång tid nu...

Och jag kan ju bara hålla med! Men jag har väl inte riktigt haft nått att skriva direkt. Vet inte om jag har det idag heller. Men jag kan dela med mig av det faktum att jag är arg på tele2 och att Katrin Zytomierska är helt jävla dum i huvudet.
Ligger i soffan och gör ingenting som vanligt. Slökollar på treans nya "tjockis"program. Tänkte att jag kanske kunde bli lite motiverad till att få mitt feta arsle ur soffan och röra på mig och börja äta lite vettigare och regelbundet. Men ack så fel jag hade! Det man har fått se är en kvinna som klagar och inte gör det hon ska och ändå gick ner över 50kg... Uppenbarligen så måste hon ju ha gjort nått rätt och kämpat. Men det man får se är hennes bortförklaringar och det hon inte gjorde men trots det så blev hon smalare och smalare.... men så går man inte ner sååååå många kilon så det är ett konstigt upplägg av trean. Tyvärr så triggade det inte igång nån motivation hos mig inte. Får väl ta och leta reda på motivationen som jag hade senast i slutet på sommaren. Mamma ska köpa gymkort på simhallen, kanske gör samma jag (om det finns nog med pengar på kontot). Som grädde på moset så är jag småkrasslig. Dras med jobbig hosta som gör att jag sover dåligt. Så nu ska jag fixa lite ingefärste! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0