Thaibåten

Igår blev det en sväng förbi O´Learys i centrum där mamma och några av hennes kollegor (mina gamla kollegor) satt och firade skolavslutning. Efter det så var jag och en kollega (+en annan kollega kom ett tag) på Thaibåten och käkade och tog en öl. Tanken var att vi skulle ha en sista "After Work" för oss på gården (och lite annat löst folk) men nästan alla fick förhinder så vi tänkte köra igen nästa vecka. Ariam (kollegan som jag var med igår) hade ett förslag på ett karibisktställe vid tanto. Ska bli spännande!


Ariam och jag promenerade sedan från Thaibåten som ligger vid Skanstull, Götgatan bort, genom Gamla stan (där vi köpte en underbart god glass) och vidare till centralen där vi gav upp och tog tuben hem. En riktigt trevlig kväll!
Nu ska jag gå en sväng till Vällingby, skicka iväg returer till Ellos och hämta ut ett paket med nya linser. Mamma skulle få akupunktur snart, så träffar nog henne en sväng också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0