Testade den nya jordgubbssmaken

Kunde inte låta bli utan var tvungen att testa marabous nya chokladsmak, den med jordgubb. Och måste säga att jag faktiskt tyckte om den! Inte omöjligt att jag köper den igen.

Annars så har helgen mest regnat bort. Inte varit helt pigg då förkylningnen hängt med i över en vecka. Men nu så tror jag nog att det vänder.

Var inne på migrationsverkets hemsida idag för att kolla om dom ändrat nått i informationen angående väntetiden för uppehållstillståndet. Nu har de lagt på en månad, så det ska ta 7 månader, och om de behöver mer information kan det ta längre tid. Dom måste verkligen skynda sig för att inte ljuga! För om ett par dagar så har det gått sju månader sen tillståndet gick ut *suck*

Bättre sent än aldrig, här kommer lite bilder från påskmiddagen på landet:












Kommentarer
Postat av: Terese

Min man kommer också från Tunisien och vi går nu in i månad nr 9 utan att ha fått en handläggare. Vi har även skickat in en begäran om förtur trots att migrationsverket inte tyckte att jag behövde det då vi borde ha en handläggare inom 2 veckor. Jag gjorde det ändå och nu har det gått 3 veckor och vi har fortfarande inte hört något.

Svar: Sitter och kollar igenom min blogg lite och läste din kommentar. Hoppas att du och din älskling är tillsammans nu =) Väntan var outhärdlig!
Frutunisien/Anna

2012-06-05 @ 19:59:39
Postat av: Elin Othmani

Migrationsverkets väntetider är hårresande... :( Hoppas det ordnar sig för er och att ni får ett beslut snart!



Jag måste säga att det ser ut som om ni haft det väldigt mysigt till påsk med familjen :)



Kram

2012-06-06 @ 13:19:13
URL: http://www.jarmosdotter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0