Har ni lyssnat på några sommarpratare?

Jag har lyckats lyssna på 2, och jag tyckte att de var väldigt bra båda två! Så jag tänkte dela med mig:
 
John Guidetti
Lyssna: John Guidetti
 
Jo Nesbö
Lyssna: Jo Nesbö 120626
 
Annars så rullar ju allt på. Förbereder oss mentalt och fysiskt på tunisienresan. Nu är det inte många dagar kvar inte, för på onsdag så drar vi!
Ska träffa mamma och mormor idag för lite resprat, planering och kompletterande shopping =)
Har jag föresten berättat att min pappa, mina småsyrror och deras mamma också ska åka ner. Så det blir stor uppslutning från min familj det här året. Jag och R har varit tillsammans i 4 år nu och för första gången kommer R:s familj att få träffa fler från min familj!
Vi hade ju dessutom bröllopsdag i onsdags! Vi har varit gifta i 3 år nu <3
R bjöd mig på middag och bio och vi hade en otroligt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin Othmani

För det första, GRATTIS till 3 år som gifta! :) <3

För det andra.. ÅHHHHH VA KUL! Snart åker ni alltså! :D Måste kännas underbart, och va roligt att så många från din familj följer med! Hoppas ni har det riktigt bra när ni är borta!

Många kramar!

2012-07-02 @ 00:18:58
URL: http://www.jarmosdotter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0