Fickpengar

Nu när resan näsrmar sig så har vi öppnat spargrisarna :P
De innehåller mest mynt och lite sedlar, men många bäckar små. Och måste säga att R:S bäck är betydligt större än min...
Den hemgjorda grisen är ett av mina tidigare verk som jag gav till mormor, som hon sen gav tillbaks till oss på våran bröllopsfest här i Sverige. Den är numera ett minne blott, men pengarna går nog till nått trevligt på våran kommande bröllopsdag!



Men för min del så blir det lite extra fickpengar i Tunisien, medan gubben möjligtvis använder sina till att betala sin nya telefon som han beställt.

Nu ska jag gå en sväng till centrum. Har haft tvättstugan och precis hämtat upp all ren och torr tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0