Tidigt imorgon igen

Var vääääldigt trött imorse, och då började jag endå klockan nio. Så jag kan bara föreställa mig hur det kommer vara imorgon när jag börjar halv åtta igen.... Därför kommer det lite flera bilder redan ikväll, eftersom riksen finns att det kommer att bli lite ont om tid imorgon. Drar ju dessutom till lander sen efter jobbet. Ska hem i mellan men hoppas på att jag inte kommer att vara hemma så länge innan min skjuts kommer.
 
 
Om det är nån som missat det så är det bilder från årets Tunisienresa som jag lägger upp. Jag och min man, min mamma och mormor reste ner tillsammans i två veckor. Min pappa, hans fru och mina syrror kom ner en vecka!
 
Nu är det nog faktiskt dags för sängen, ska bara packa väskan till landet först.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0