Hemma men på väg bort igen...

Så nu är vi hemma efter 2 veckor i tunisien. Var tog tiden vägen? Har så klart massor med bilder (men min kamera gick sönder så sista dagarna är inte så väldokumenterade...). Men jag har inte lagt in några bilder i datorn så här kommer lite bilder som mannen har tagit och laft upp tidigare.
 
Annars så har vårat modem gått sönder.... *grrrr* Har beställt ett nytt, så förhoppningsvis så dyker det upp inom ett par dagar.
 
Nu ska jag packa för nu är det dags att dra på mera utlandssemester. Finland here we come! Jag, mamma, Mimmi och Johanna ska åka på en Helsingforskryssning. Vi åker vid fem ikväll och kommer hem på lördag morgon. Så vi kommer att ha 7 timmar att spendera i Helsningfors! Ska bli väldigt roligt =)
 
Men vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hääääärliga bilder, öl, mat och värme!!

Ha de gott på findlandsresan !!

2012-07-19 @ 23:49:45
URL: http://rzigui.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0