Tänk att en blomma kan göra en så glad!

För ett bra tag sen så planterade jag alla skott som stod i vatten i köksfönstret. En del av alla nyplanterade krukor har fått stå i vårat lilla rosa rum och har fallit lite i glömska. Så gissa om jag blev förvånad när jag såg att dom här små skruttiga skotten blommar!!! Vardagsglädje till tusen.




Håller på att funderat på vad vi ska ha på våra hyfsat nyuppsatta hyllor. Mannen fick två ljuslyktor och en skål i rött glas (i typ Mine stil) av två stamgäster på jobbet. Och lyktorna passar väldigt bra på hyllorna! Men måste nog prova lite olika blommor och krukor. Funderar på om jag ska ha en ram med familjebilder, eller kanske ett bröllopskort. Nu är ju det här inte världens roligaste bild, så jag får nog återkomma med en bättre bild nån annan gång. Jaja, det tål att tänkas på!


Annars så ska jag in till stan och fika med en kompis idag. Ser verkligen fram emot det! Planen är att vi ska lägga pussel på jobbet ikväll så jag tänkte försöka hitta ett bra och roligt pussel på runt 500 bitar också. Mamma var snäll nog att låna ut sin pusselmatta så vi kan rulla ihop pusslet om vi inte hinner klart (och fortsätta en annan gång).
Det är ju fredag idag så det betyder ju att det är helg nu. Min helg kommer gå åt till att skriva om-hemtentor i Menas religioner och tidiga historia... Är ju surt att jag behöver göra om dom, med tanke på att jag gjorde dom i tid förut. Problemet var ju att nått tekniskt fel ledde till att dom inte registrerades, därav måste jag göra om dom. 10 HELT nya frågor *suck*

Trevligt helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0