Pussel

Vi har hittat en ny passion på jobbet, PUSSEL! För er som missat det så jobbar jag som fritidsledare på en fritidsgård för ungdomar med funktionshinder. Det är roligt och utmanande och nått man kan göra tillsammans.


Det här 500 bitars pusslet la vi i förra veckan, på en kväll. Jag vet 500 bitar är inget att skryta med direkt. Men man måste ju börja nånstans och vi är ytterst stolt! Vi har redan satt igång på ett nytt... Mamma är snäll nog att låna ut sin pusselmatta så vi kan fortsätta där vi slutade sist!


Så här glad var jag på jobbet och ställde snällt upp på att bli fotad...Ungarna var inte lika tillmötesgående (vilket är bra i just det här fallet så jag kan lägga upp bilden och bilden under).


Jaja, över till nånting helt annat! Ikväll ska jag på tv-inspelning. Ska sitta i publiken för tv-programmet "Sing Along" som kommer att börja igen på 3:an. Ska bli roligt! Hoppas att det är några roliga artister. Det är en tjej som gick på gården förut som bjudit med mig. Så vi (och hennes kusin) som ska skråla ikapp, för man måste väl få sjunga med när programmet heter Sing Along (sjung med)?!

Imorgon så ska jag träffa Mimmi och fika. Trevligt att göra nått, även om det "bara" är en fika i centrum.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roliga grejor du gör hela tiden !!!

Trist med noll uppbackning på skolfronten....ja det du skrev till mig. Men jag känner igen det....men vi får väl leva med det...när vi valt det.!? ;-)



Är hemmamed värki kroppen och ångest....men det blir bättre .....jag har en utrensnings process både hemma och i kroppen.



Kram Lotta

2012-01-25 @ 13:33:42
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0