Mamma fyllde år häromdagen

Min älskade mamma fyllde år i onsdags! Jag jobbar ju alltid på onsdagar så jag hann inte vara med på fikat, men några hann komma innan jag gick!




Jag bakade kolakakor med citron och hasselnötter, chokladsnittar och  drrömmar till mamma.


Mamma hade bakat miniversioner (mazariner, dammsugare, chokladbeskvier). Hur söta och goda som helst!


Juste, jag bakade ju mandelmusslor också! Mycket pill och trix, men gottgottigottgott.


Söta kusinen JennyPenny och mamma mu

Fortfarande söt!

Hmm, vad händer här egentligen...?


Nyaste tillskottet i famlijen var ju också med såklart!





Mobilgenerationen...?


Jag har försökt få tag på en tantalura på migrationsverket i flera dagar nu. Men det är alltid en röst som säger att hon inte är anträffbar och återkommer en annan tid/dag. Blir galen! Men vad ska man göra, det är ju bara gilla läget och fortsätta ringa.

Funderar på att hiva ut granen idag, eller städa bort hela julen snarare. Är ju trots allt tjugondaknut idag. Stjärnor och stakar kan få vara kvar ett tag till, men tomtarna har gjort sitt. Håller dessutom på att baka lite kakor till min lillesyrra som ska fira sin födelsedag nu i helgen (hon fyllde 18 år i tisdags!!!) . Borde se till att bli färdig med det innan jag ska gå till jobbet ikväll, men vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0