Lillsyrran har fyllt myndig

Tiden går verkligen fort...Varit hos pappa nästan hela dagen idag. Systeryster fyllde 18 år i tisdags och firade idag med middag och fika. Var familjen och några av hennes gamla kompisar (som hon inte visste skulle komma!). Jag hade bakat en prinsesstårta (bild kommer) och ett gäng kakor. Blev en massa kakor kvar, så nu har pappa nått att bjuda på på sin födelsedag i februari. Hade en trevlig kväll =)

Nu ligger jag i sängen och kolla på sons of anarchy, men snart är det dags att sova.
Har inte städat ut julen, så borde fixa det imorgon. Min andra lillesyrra spelar fotbollsturnering imorgon i Solnahallen, funderar på att åka dit och i alla fall kolla på nån match. De börjar spela 13:30 så jag har ju tid att bestämma mig imorgon.

Natti natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0