Veckorna rullar på...

Behöver jag berättta att jag förlorade när jag spelade bowling i förra veckan... :P Men vad gör väl det, hade roligt!








Blomman jag fick av min gubbe på alla hjärtans dag <3


Och tulpanerna som han fick av mig.


Snart, jag är så trött! Har nu gått upp "tidigt" i fyra dagar och jag hade hoppats att jag skulle vänja mig snabbare, men ICKE! Jag hoppas på att det ska gå bättre nästa vecka...hoppas at tjag kan börja somna i tid på kvällarna också. Anledningen till att jag måste masa mig upp på mornarna är ju att jag börjat jobba igen. Jobbar på en lunchrestaurang i Kista (i anslutning till KTH och SU), nått helt nytt för mig. Så det är mycket som jag ska försöka lära mig och komma ihåg, så jag är jäkligt trött i skallen också. Men det blir nog bra. Har gått dubbelt i början av veckan men idag så ska jag klara mig själv! Men tjejen som jag gått dubbelt med kommer imorgon igen så då kan vi gå igenom saker som kanske är osäkra idag.
Oj, dags att gå. Enligt termomentern så är det -13 ute så jag måste nog leta rätt på ett par långkallingar.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till jobbet !



Och man vänjer sig att gå upp på morgonen, habibi går upp 05.00, och han som inte gick upp förrän till middag förr !!!:))



KramLotta

2012-02-16 @ 12:30:23
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0