Så var det söndag igen

 
 
 
 
En helg går bra snabbt, redan söndag igen.
Var i centrum igår för att fösöka byta min klocka igen. Har ju bytt den två gånger tidigare. Första gången för att pärlor trillat av, andra gången för att den stannar. Den tredje klockan jag fick stannade den med och det visar sig att den glappar. Så säljaren jag pratade med då sa att jag skulle ta med mig kvittot eller ett kontoutrag så ska jag få pengarna tillbaka eller byta till nått annat. Jag vill ju ha en klocka så jag tänkte byta till en annan. Men igår när jag var där så sa hon som jobbade att jag måste komma tillbaks när butikschefen jobber... Så jag ska dit en sväng idag igen mellan 13-16. Jag hoppas att gubben följer med så jag kan gå hjälp att välja =)
I och för sigså skulle vi behöva gå tillbaks och byta en klocka till som R köpte till sin bror (men det visade sig att han ville ha en annan modell, samma som R). Men vi får se vad dagen bjuder på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0