Nu har det gått flar dagar igen...

Dessa tidiga mornar och tidiga kvällar resulterar i lite bloggande! Sorry! Men från och med nästa vecka så kommer jag gå på mitt vanliga schema (på 75%) och då blir det inte fullt så tidig uppgång. Annars så rullar livet på. Försökt tänka lite på vad jag äter och motionera lite. Ska försöka se till att baka nått någon kväll, kanske imorgon...  Får fundera på den där blåbärslängden som moster Lena föreslog :P
 
Igår tog mamma och jag en lång promenad längst med vattnet. Vi var nog ute i en och en halv timme! Sen på eftermiddagen så kom pappa, Vendela och Maria hit och kollade på handbollen. Sen bjöd dom på middag (för att fira sin bröllopsdag). Var en riktigt trevlig dag helt enkelt.


Bjuder på en härligt rad från en låt jag hörde idag:
"If models are made for modeling
Thick girls are made for cuddlin' ..."
Det är Andre 3000 som sjunger det runt 3,04 in i låten.

 
 
Nu är det definitivt dags för sängen!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0