Lita andra bilder

Mina/våra Tunisien bilder kommer ju i ett stadigt flöde men ikväll tänker jag bjuda på lite andra bilder! Så här kommer lite bilder från i helgen när jag var på landet.
 
Mamma med min nyaste kusin
 
Mamma tyckte att det var badtemperatur i vattnet....det tyckte inte jag, så jag höll mig på land!
 
En jordgubbsdrink, lite chips, en bok och underbar utsikt = sommar på landet
 
Mumsig lunch i söndags
 
Den mumsiga lunchen som bestod av en kantarellmacka efterföljdes av fika med blåbärspaj gjord på egen plockade (läs mamma plockade) blåbär
 
Tomaterna som mamma planterat börjar äntligen mogna
 
 
Blir en bild från idag också. Provade en ny glass =P Måste säga att jag tyckte att den var väldigt god!!!
 
 
Dags för sängen. Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0