Hipphipp hurra för mig idag =)

Om ni inte visste det så kan jag informera er om att jag faktiskt fyller år idag. Hela 29 år blir jag!
Vid två tiden blir det fika här hemma. Jag har bakat mini-cheescakes, små muffins, ingefärskakor och det blir marängtårta med citronkräm, blåbärsgrädde och hallon också. Sen så har min bästa mamma bakat havrekakor, och mandelkakor till mig, och mormor hade kakor kvar sen sin födelsedag (som mamma bakat!) så man kommer inte att gå härifrån hungrig kan jag lova.

Trevlig helg!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Mia Schultz Khriribi

Grattis i efterskott Anna!! <3 fortsätt blogga :))

Svar: Sitter och går igenom bloggen lite och såg din kommentar. Värmer i själen! Hoppas allt är bra med dig =)
Frutunisien/Anna

2012-08-19 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0