Vem?

Vem tusan beställde snö???

Kommentarer
Postat av: Jea

Salamu aliykom

Aslema!

Jag hittade din blogg förra helgen, nu har jag tagit mig igenom HELA bloggen, läst å sett allt du skrivit/alla foton :-) Det har varit som att läsa en biografi :-) å jag gillar verkligen biografier.

Jag är ochså gift med en tunisier, vi är inne i vårt 24 år tillsammans nu. Jag känner igen mig i er historia å jag längtar ständigt till mitt andra hemland. Det har varit så mycket jag har velat kommentera medan jag läst men just nu kommer jag inte på nåt :-/

Jag vet inte om jag har missat nån månad under läsningen, men jag är grymt nyfiken på hur ni träffades;-) Kan du inte skriva om "hur det blev NI"? Från första ögonkastet till den stund du visste att det var ni. Själv hade jag just fyllt 17 när jag träffade min gube (han var 23), vi träffades på Åhléns resturangen där han satt å RÅFLIRTADE med mig.... Å jag full som en fura för de vackraste bruna ögon jag sett, hihi. Resan med M-verket har jag sluppit gå igenom, han hade redan uppehållstillstånd.

Jag skulle kunna "surra på" hur länge som helst men sängen väntar.... jobbar tidigt imorgon.



Det ska bli kul att läsa fortsättningen på din/er historia.



Ha D

Mvh

Jea

2012-04-15 @ 22:45:36
Postat av: Jea

Ps. Adda mig gärna på Word feud :-) Jea1972

:-)

2012-04-15 @ 22:49:42
Postat av: Jea

Ps. Adda mig gärna på Word feud :-) Jea1972

:-)

2012-04-15 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0