Måndag

Har varit dålig på att ta med mig kameran utanför hemmets väggar... Därför blir det inte så mycket nya roliga bilder. Idag får ni hålla till godo med matbilder, igen :P

Först två förrättsbilder. En dag blev jag så otroligt sugen på en rommacka. Ni vet en sådan där med kaviar, gräddfil och lök på en rostad macka. Min är toppad med lite nymald svartpeppar! Smakade precis så gott som jag hade tänkt mig.


På Lidel hittade jag en förpackning med små vegetariska vårrullar för en överkommlig peng. Jag doppar dom i sweetchili och äter med fingrarna!


I lördags gjorde jag klyftpotatis som jag åt med ugnsrostad lök, stekt aubergin, zucchini och halloumi. Till det blev det fetaoströra!


Idag står ett seminarium, för både MENAS tidiga historia och MENAS religioner, samt en historieföreläsning på schemat. Vi har dessutom Kick-off med jobbet, men jag får lov att skippa den eftersom jag har kvällsföreläsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0