Jag lever, jag lovar...

Har gått en hel vecka utan ett nytt inlägg! Fast det går nog ingen nöd på er, det är ju bara en blogg från en vanlig dödlig. Livet rullar på, det börjar bli mörkare och en kopp te i soffan under filten lockar på eftermiddagarna. Passar bra när man har massa kurslitteratur att ta sig igenom. Det härnder mycket i skolan, och det går galet snabbt! Men jag hoppas på det bästa. Första tentan är i mitten på oktober nån gång, men redan i början på oktober ska ett grupparbete i MENAS-tidiga historia in. Jag drömmer redan mardrömmar om glostentorna som kommer (3 st). Nån som har nått bra tips om hur man lär sig glosor effektivt?

Dags för sängen nu i alla fall. Har dragits med en otroligt jobbig huvudvärk hela dagen, hoppas att sömn ska ta död på den. Och förhoppningsvis så vaknar jag när klockan ringer imorgon och att jag inte stänger av den som jag gjorde imorse...
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0