Helgen är nära!

Första historieföreläsningen kom och gick. Herregud!!! Runt 900 år på drygt en timme...Kommer behöva läsa om det här både en och två och åtta gånger om jag ska komma ihåg och få ihop allt det här. Men det blir nog bra =)
På måndag drar religionen igång! Så i helgen ska jag läsa läshänvisningarna vi har om judendomen!
Idag är sista MSA-skrift lektionen och nästa vecka drar grammatiken igång (och språkfärdighet och övningskursen). Så jag måste se till att alfabetet och alla tecken sitter som rinnande vatten (och glosorna...)

Nu måste jag slänga i mig de sista klunkarna kaffe och bege mig mot Albano. Mitt busskort gick ut igår, men jag kan låna R:s. Jag hinner ju hem innan han ska till jobbet. Vi ska ta en sväng till öb och handla lite godis och sånt till hans familj.

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0