Frukost

Idag blev det yoghurt med persika, plommon och lite grekisk rinnande honung!


Mmm, smakade smaskens =) Har varit dålig på att äta frukost ett tag nu, men nu är det dags att ändra på det!

Idag har jag arabiska 11-13, vi har bara 2 föreläsningar kvar under rubriken Skrift så det gäller att sätta bokstäverna nu för nästa vecka börjar grammatiken. Ikväll har vi första föreläsningen i Tidig MENA (Mellanöstern och nordafrika) historia, det ska bli spännande. Tyvärr har jag inte fått min bok än...men har kompendier med en hel del texter som vi ska ha läst till föreläsningen ikväll. Funderar på hur jag ska fördriva tiden mellan dagens föreläsningar, har ju ett par timmar att slå ihjäl. Arabiskan slutar 13 och Historian börjar 18... Jag har ju en del jag skulle kunna plugga så jag skulle kunna sätta mig på ett bibliotek eller fik. Jag skulle också kunna hinna åka hem och fixa lite kaffe, plugga och dessutom ordna lite middag... Jag är kluven, får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0