Monday monday

(En dag) Förra veckan blev det en grekisk sallad med tzatziki till middag!



I torsdags var mamma här och åt middag, blev helgrillad kyckling med sås och potatis!

Mormor och morfar kom och fikade så jag passade på att baka en kaka! Blev en saffran- och chokladkaka. Visst blev den snygg?!


Mamma och jag var och fikade i fredags. Och som de 2 tjockisarna vi är så blev det inte bara kaffe...

Lagom tills vi ätit upp så kom älsklingen och gjorde oss sällskap =)


Undrar vad det är som är så spännande...?



Blomman jag fick av habibi på min födelsedag blommar igen!

Nu ska jag fixa lite mera te, är dunderförkyld! Men känner mig lite bättre i dag i alla fall. Mimmi kommer förbi lite senare och fikar. Sen är det dags att börja peppa för jobbet =) Men det blir ingen bandy (vi spelar innebandy på måndagar) för mig inte.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Härliga bilder! Ser mycket gott ut:)



Jobbar på GCM i Solna som Telefonist. Är spännande men svårt. Har svarat lite idag, gick sådär. Svåraste är att veta vem man ska koppla vidare till och exakt vad man ska säga.



Hur går det med pluggandet? Svårt?



Kramar

2011-10-18 @ 19:00:15
URL: http://nnetttan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja det är härligt att fått ett så roligt jobb!!

Ja jag tror att det ärpraktik i Eyas utbildning. Otur hade han igår, han kom hemmed helt röda ögon som bara rann,och han kunde inte se.Han hade fått svetsblänk .... så det var så illa att han fick vara i mörkt rum och en våt handduk över ögonen,men det är bättreidag,han kan sei alla fall.



Ja det ärtufft när man bara jobbar o jobbar båda två, och inte har så mycket tid tillsammans :(



Kram Lotta

2011-10-18 @ 22:20:21
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0