Men hallå!

Det är mörkt på mornarna, hur ska jag ta mig upp?! Det är illa när jag tycker att jag måste gå upp tidigt för att hinna till 11:00 föreläsnignarna. Idag börjar MSAII, som håller på fram till mitten på december (kursen avslutas med en tenta den 16/12). Undrar om vår lärare har hunnit rätta våra tentor från förra veckan...?
Dessutom så får vi våra hemtentor idag (kl 10:00). En för mellanöstern och nordafrikas tidiga historia och en för religion (Islam, Kristendom, Judendom).

Sen ska jag till familjen Odedal ikväll för att fira att både Mimmi och Anders fyllt år. Åker nog till morfar direkt efter min föreläsning, förutsatt att han kommit hem från landet. Så hinner jag plugga lite där tills mormor slutar jobba och det är dags att åka!

Nu är det dags att packa ihop grejerna och bege mig mor skolan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0