Kommer ni ihåg dom där traditionella, tunisiska ,kläderna jag pratade om...

Alltså innan vi åkte till tunisien i sommras, dom där kläderna som jag inte alls visste hur dom såg ut eller varför jag skulle behöva ha dom på mig...  Här kommer i alla fall bilder :P

Okej, jag erkänner att jag kände mig lite löjlig! Men ALLA tyckte att jag var hur fin som helst!

Min svägerska Afef hade en klänning och inte en väst och en liten tillhörande hatt till sin dräkt! Eftersom det var hon som skulle gifta sig så var det ju inte mer än rätt att hennes var lite "extra"


R:s lillebror har ju gift sig med en kvinna som bor i Österrike. Slavi (Slavomira) kom lite senare på kvällen, men hon kom inte undan så hon fick stoltsera i traditionella kläder hon med!


Nu är det dags för mig att bege mig mot Albano och dagens föreläsning i MSA (Modern Standard Arabiska). Det är den sista föreläsningen innan TENTAN!!! Håll tummarna för mig imorgon mellan 09-13.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Håller hårt i tummarna, lycka till!:)

2011-10-19 @ 20:06:59
URL: http://nnetttan.blogg.se/
Postat av: manel

traditionella tunisiska kläder....som man hade förr....men även nu..varje stad eller by ,,,,har olika

2011-10-23 @ 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0