Jag kommer inte upp på mornarna!

Jag vet inte hur jag ska göra för att gå upp i tid?! Jag ställer flera larm för säkerhets skull, jag lägger telefonen (med larm långt från sängen, jag är motiverad på kvällen innan jag somnar till att gå upp.... men likväl så snoozar jag och snoozar och snozzar i över en timme. Tur att gubben sover så tungt att han inte vaknar! Ska försöka komma ihåg att inte dra ner rullgardinen hela vägen ikväll, det kanske hjälper.

Idag består frukosten av vaniljyoghurt med frusna bär (hallon och blåbär) toppade med lite kardemumma och honung.


Måste gå en sväng i centrum efter skolan och innan jobbet idag. Har insett att vårat vardagsrummsbord inte gillar varma saker (muggar, skålar och tallrikar med varmt innehåll). Måste köpa nån typ av underlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0