Tiden går fort!

Härom dagen så var det två år sedan gubben min kom hit!
Så här såg det ut på Arlanda den 21 november 2009




Farmor, farfar och mamma var med!


Jag ett gäng rosor och en liten flaska whiskey till min älskling (nu år 2011) för att berätta hur glad jag är att han är här och att jag inte vet vad jag skulle göra utan honom!!!






Nu ska jag göra mig i ordning för att bege mig till skolan och ytterligare en grammatikföreläsning. Det känns som lektionerna för högre och högre tempo och späckas med mer och mer innehåll *suck* Och när man lärt sig nått nytt och går igenom en övning så visar det sig att man fokuserar så mycket på det nya att man glömmer att använda sig av det vi lärde oss för tre veckor sen. Jaja..

Annars så funderar jag på om jag ska ta tag i lussebaket ikväll?! Får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0