Solen skiner och det borde vara en bra dag

Men det är det inte. Det är en skitdag!!! Tydligen så har dom inte fått in mina hemtentor, trots att jag lagt upp dom precis som man skulle. Jag trippelkollade att filerna fanns där dom skulle, men vad hjälper det. Känner mig väldigt bedrövad och orkar inte ens tänka på allt jobb och stress jag la ner på att hinna klart i tid. Men vad ska jag göra?! En klasskompis tyckte att jag skulle vägra göra om dom och att om det hade hänt henne skulle hon dragit det vidare till domstol om det skulle behövas... Själv så inser jag att det bara är att ladda inför omtentorna som blir i januari, har ju inte precis nått annat val. Livet är inte bra idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0