Nyklippt

Efter att ha pratata om att jag ska gå och klippa mig i evigheter så gjorde jag äntligen slag i saken. Känner mig dock lite lurad på priset. Över hela fönstrena till salongen står det: Klippning 199kr
Men i slutändan visade det sig att totalsumman blev 350kr eftersom jag valde hårtvätt och föning... 350kr är inte så mycket, men det är själva grejen! Det borde i alla fall stå från 199kr så man vet vad man ger sig in på redan innan! En annan kvinna kom in och ville få sitt hår tvättat och fönat, bara det skulle gå på 250kr...
Jaja, nu är min extrema uppklippning utjämnad!

Det var inte så lätt att ta kort på hur håret ser ut bakifrån, men efter ett par försök så blev det okej.


Känns skönt att ha blivit av med lite hår, skallens känns lättare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0