Lussebak!

Blev massor med bullar!


Släta bullar med nutellafyllning

SLäta bullar med mandelmasse/vanliljfyllning

Försökte mig på att göra ett hjärta <3


Lussebak=stökigt kök.... *suck*


Lussebullarna gjorde mig lite gladare igår!
Men tydligen så ska jag inte få vara lycklig just nu... När R kom hem och satte igång datorn så är skärmen helt paj. Han satte tummen på skärmen när han öppnade upp datorn (en laptop) och nu ser det ut som skärmen har gått sönder just vid tumtrycket och sen sprider sig över hela skärmen. Grrrrrr! Vad gör man nu? Nu sitter jag med lilldatorn. Får se om jag kan hitta kabeln som behövs för att koppla datorn till tv:n så jag kan se ordentlig och föra över allt vi har i den! Sen får vi väl fundera på om vi ska försöka byta skärm eller köpa en ny. Nån som är bra på datorer som har några förslag?

Jaja, nu måste jag iväg till skolan. Vi ska gå igenom negationer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0