Gårdagens middag

Har inte ritkigt haft någon lust att laga mat på sista tiden. Inspirationen brukar ju gå upp och ner, men nu har den varit nere bra länge. Igår blev det i alla fall kycklingwok med ris. Smakade riktigt gott, och jag gjorde den ordentligt stark med ingefära, vitlök och chili för att ge förkylningen en känga!


Sitter i soffan och dricker lite kaffe och kolla på nyhetsmorgon... Just, vädret... Suck! Jag tycker att solen borde titta fram, livet blir så mycket lättare då! Om inte annat så tycker jag att det borde bli vinter och att snön ska komma!!!

Blir nog en sväng till centrum idag med gubben. Såg i ett reklamblad att Intersport hade ett par schyssta skor och några snygga jackor till bra pris. Värt att kollas upp i alla fall!

Sen ska jag träffa en kompis och fika senare ikväll. Hon är snäll och kör hit från Uppsala.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0