Morsdagsmiddag

Var en sväng till Barkarby igår. Kom inte hem med händerna fulla av kassar, men R hittade ett par joggingskor och jag en lagom stor sportbag.
Sen blev det middag hos mormor och morfar. Min moster, hennes man och mina kusiner kom också =)
Det blev som sagt riktigt söndagsmiddag med omelett, stek, sås, potatis, gele och ättiksgurka! Smaskens!
Min citronmarängpaj blev inte så dum den heller.









Citronmarängpajen innan gräddningen

Pajen efter gräddning!




Jenny kunde inte motstå frestelsen att äta lite jordgubbar med mjölk och socker efter pajen :P




Nu ska jag gå och träffa representanter från stadsdelen och integrationsborgarrådet och visa upp fritidsgården där jag jobbar. Efter det väntar ett möte med arbetsledaren för att styra upp jobbet i parken lite bättre. Sen är det nog full rulle i parken och på gården. Blir en lååååång dag idag...
Vi hörs!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0