Regn, medarbetarsamtal...

Jag var ute och åkte en sväng igår. Köpte en begangnad mobil. Den var billig så det var värt att åka en bit (lånade gubbens busskort så det kostade ingenting mer än tid). Planen är att jag ska ge den till Sana, min svägerska, hon har ingen telefon just nu...



Habibi har börjat läsa sin sista sfi- (svenska för invandrare) kurs på distans. Det är en 10 veckors intensivkurs, och han måste verkligen plugga på. Kommer bli så skönt när han är färdig med skolan!


På gården i onsdags så gjorde vi nyckelringar i krympplast, det är roligare än vad man kan tro från början


Ikväll blir det fredagsmys på gården, funderar på om vi ska äta pannkaka :P '
I parken kommer jag inte ihåg vad vi planerat. Kanske blir trashockey om det fortsätter vara dåligt väder.

Nu ska jag gå till jobbet. Ska ha medarbetarsamtal, så jag vill vara där i tid! Tyvärr så har jag förlagt mitt papper där samtalsunderlaget står. Men jag brukar kunna prata på så det går nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0