Igår


Igår blev det lax och grönsaker till lunch (och middag).




Hade aningen dåligt samvete för att jag stannade kvar i sängen igår istället för att gå och träna eller göra nått annat bra...men jag flyttade 2 stora soffor från ett litet rum inne i parkeleken ut till en bod på gården (man ser den på bilden) där dom får vänta på att bli hämtade och körda till tippen. Som tur var så använde jag mig av en skrinda så jag kunde rulla fram dom över gårdsplanen i alla fall =)
Det är så härligt nu när det är bättre väder, parken är full av människor. Det är så det ska vara, en levande parklek!

I fredags hade vi ju disco, jag var helt slut. En an ungarna tog en bild på mig, en annan gjorde kaninöron på mig :P



Dags att plocka ihop mina saker och göra mig i ordning för jobbet. Börjar en halvtimme tidigare i dag, (började en halvtimme senare igår!) ska fixa grillen till en förskola som kommer och ska grilla lunch. På tal om lunch så måste jag fixa min egen lunch. Kokade några potatisar igår och planen är att det ska bli en potatissallad, men hinner fixa det på jobbet sen. Frågan är om jag ska ta med mig lite kyckling eller om det ska bli lax idag igen... Alla dessa val :P

Jaja, vinkvink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0