Tvättstugan here we come

Känner mig såååå taggad, eller inte. Men man måste ju tvätta, börjar bli tomt i underkläderslådan och R har inga rena arbetskläder kvar.

Men efter slitet i tvättstugan hoppas jag att jag får med gubben på bio =)

Igår så blev jag lämnad ensam då det visade sig att R skulle jobba och inte alls vara ledig som det står på hans schema och som vi pratade om senast i torsdag... Jag kan inte påstår att jag blev överlycklig! Jag slappade hemma, gick ut en sväng och köpte mjölk, kollade på en film. Men sen så tog jag med mig en bok och åkte till habibis jobb och han fick bjuda mig på middag. Var helt okej att sitta där ensam, det var hur mycket folk som helst som rörde sig ute som jag kunde titta på när jag inte läste min bok.

Oj, nu måste jag sortera tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0