Tröttmössa

Åhh, jag blit tokig över att jag är så trött igen. Fast å andra sidan så är det kanske inte så konstigt med tanke på alla pollen som flyger runt (och en av biverkningarna på allergimedicinen är att man kan bli trött). Somnade dessutom sent och sov dåligt...
Så nu försöker jag pigga upp mig själv med en jordgubb/blåbär/banansmoothie (tog det jag hade hemma). Skulle ju vilja ha en blender, men det går ju lika bra med stavmixern :P




Får se vad vi ska hitta på i parken idag. Ser lite mörkt ut ute, hoppas att det inte kommer regna på mig när jag går till jobbet. Tror att utelek står på schemat, men spöregnar det så tänker jag stanna inne :P
På gården ikväll så blir det Guitar Hero, börjar ladda redan nu för att rocka loss!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0