Sommarfeeling in the air

Höll på att svettas bort igår och tror att det är samma som gäller idag. Solen brände direkt när jag var ute på balkongen. Jag funderar på om jag ska använda linser idag så jag kan ha solglasögon. Mina älskade röda solglajjor är ju helt slut och jag har varit på jakt efter ett par nya hur länge som helst. Problemet är att jag tycker jag ser stört löjlig ut i typ varje par jag provar... Men nu har jag i alla fall köpt ett par...


Inte direkt världens bästa bild, och jag ser väldigt bister ut :P Men det är som det är!
Dags att leta efter nått att äta till lunch. Lutar åt att jag tar med mig en bit lax och lite grönsaker (sockerärtor och broccoli eller nått sånt). Det går snabbt att fixa till på jobbet!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0