Paraplyväder

Regn och rusk...  stanna hemma i soffan och dricka varm chokladväder :P Men icke, det är tisdag och det är rekorddag i parken idag! Får se vad ungarna kommer på för roliga rekord att slå. Har kvällsöppet i parken sen så det är ju en heldag som väntar.
Men innan jag styr stegen mot jobbet ska jag gå förbi banken och fråga efter myntrör. Vi har otroligt mycket mynt på gården som vi skulle behöva få ordning på och att sortera i rör skulle göra det hela mera överskådligt och lätthanterligt.

Ha en bra dag!



Växtkraft!










Kommentarer
Postat av: rzigui

Anna !!!Jag har sagt det förut och jag säger det igen du måste göra en bok av dessa vackra bilder du tar...



KRAM Lotta

2011-05-24 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0