Nya passet

Nya passet ska hämtas idag... Jag var ju iväg fär över en månad sen så jag har hunnit börja fundera på varför jag inte fått nån bekräftelse på att det är färdigt (ska ta ca 5 arbetsdagar). Försökte ringa till polisen och fråga, men jag blev skickad i cirklar i deras automatiska informationssystem, och när jag till slut kom till en telefonkö så var den beräknade kötiden 1 timme och 42 minuter. Jag la på vid det beskedet och skickade iväg ett mail istället. Det hände i slutet på förra veckan och igår så mailade dom tillbaks och ringde och lämnade ett medelande på min telefonsvarare! Det kallar jag service (om än lite sent...). Så idag så är planen att åka och hämta ut det nya passet och kanske ta en sväng på panduro och kolla om jag hittar nått roligt till jobbet.

Ikväll så har vi öppethus i parken för de barnen som ska börja i våran mellisklubb i höst och deras föräldrar. Vi har bakat kärleksmums att bjuda på och igår på gården så bakade jag en specialare för ett barn med allergi. Tyvärr blev den lite geggig, men ack så goda ändå =P


Nu ska jag dra!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0