Nu är det dags för fredagsMYS...

Eller det är ju inte riktigt dags för fredagsmys ännu, har en arbetsdag att klara av först =) Hoppas det är fint väder så man kan vara ute ordentligt i parken. Igår så var jag inte ute så mycket, fastnade i städande inne i köket... Men idag vill jag ha lite sol på näsan!

Habibi var ledig igår, han har jobbat för mycket så han var tvungen att ta en kompdag. Det innbar ju att vi kunde äta middag tillsammans =) Det händer tyvärr inte många dagar i veckan.
Jag försökte mig i alla fall på lite spagetti alaTunisien, men måste säga att R lagar den här typen av pasta bättre än mig... Men det smakade bra och slank ner i alla fall.



Här är blommorna jag har i balkonglådorna (och penséer). Vad är det för blommor MAMMA?



Ikväll är det Rocktävling uppe på tegelhögen, får se om några från gården vill gå upp och lyssna.

Snart dags att gå till jobbet, men inte riktigt än så jag sitter kvar i soffan och dricker kaffe och smoothie så jag är redo för vad dagen har att erbjuda. Tittar så klart på "The days of our life" (våra bästa år). Vet att det är värsta skitserien, men jag kan verkligen inte låta bli att titta om jag är hemma :P
Just nu så hjälper ju ögongodiset James Scott till. He´s a fine looking man!


Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: mamma Mu

Jag vet inte vad det är för blomma.

2011-05-20 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0